Beoordelingen van Kaneda Sushi & Bowls Haarlem
Recente recensies
Schornagel
Bezorging kwam half 6 ipv tussen kwart voor 6 en 6 uur.erg lekkere sushi, maar proefde deze keer geen truffelmayo, en de zalm leek niet geflambeerd, wel echt lekker hoor.Alleen in de sushi met krab zaten in 2 stukjes scherp plastic, 1 slikte mijn dochter door.
Katia
De pokebowls met tonijn en kip waren zoals altijd lekker van smaak, maar ik heb de indruk dat er deze keer minder tonijn en kip in zat.
Van der Westen
Sushi prima, had er meer van verwacht. De nieuwe gefrituurde nori met tonijn was overheerlijk. Helaas de mini loempiaās en gambaās veel te kort gefrituurd dus half rauw en sompig.
Yvonne Boots
Heerlijke, verse sushi. Zag er ook heel verzorgd uit
Hartman
Heerlijke verse sushi maar weinig sojasaus (1 flesje)
Raisa
De sushi is altijd goed. En als ik vraag om een aanpassing, wordt er altijd gehoor aan gegeven. Zo fijn en meedenkend! Bezorging ook altijd snel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Yrui
Vandaag heb ik voor het eerst sushi uit Nederland besteld en ik ben erg teleurgesteld. Het is de 70 euro absoluut niet waard. De rijst is niet vers, de rollen vallen uit elkaar en ze zijn niet netjes gesneden. Helaas is zelfs de sushi van Jumbo lekkerder, maar die kost tenminste 5 euro. Ik heb geen zin meer om bij jullie of een andere bezorgservice te bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rashida
Elise Bel
Snelle bezorging, lekkere poke bowl
Hilde
Alles weer overheerlijk en vers
Kevin Li
Ambra
Esmay de Jonge
Katia
Lekkere pokebowls, goed gemaakt, zoals het hoort. Daarom bestellen we weer bij Kaneda.
Hanneke
Altijd top! Hoeveelheid top! Vriendelijke bezorgers!
Ladru
Hilde
Alles weer overheerlijk en vers.
Lisan
Goed eten, lekker. Bezorging was goed, het kan lekker warm aan, bezorger was vriendelijk
C. Korstanje
Prima, smaakt lekker; klaar op afgesproken tijd en vriendelijk geholpen
Josi mosie
De bezorger was zoals altijd erg beleefd. We hadden de sushi mix box van 48⬠en die was heel lekker.
San
Poke bowl vegan besteld, met sesamdressing. Werden we keurig gebeld om te vragen of we wel de sesamdressing wilden, omdat deze niet (meer?) vegan is. Er zit eigeel in. Erg attent en oplettend van Kaneda. Voor ons de beste sushi!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste San. Wat fijn om te lezen, bedankt voor deze mooie review! š We vinden het belangrijk om goed mee te denken met de wensen van onze gasten, dus fijn dat onze oplettendheid rondom de sesamdressing gewaardeerd werd. Geweldig om te horen dat we voor jullie de beste sushi zijn, daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Amverkerk
Top was weer heerlijk alleen warme producten apart geven
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Am. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Richard
Lekker
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Richard. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Eeik
Blijft de lekkerste (bezorg)sushi van Haarlem e.o.! Thanks Kaneda š±
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Erik. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Kiek
Was heerlijk. Helemaal op tijd š
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Kiek. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Sandra C
Vaste klant bij Kaneda. Vegan opties mogelijk voor de veggie sushibox en altijd keurig in orde. Ik werd zelfs gebeld om te vragen of de extra rol met crunchy mayo ook vegan moest of gewoon regulier, aangezien de 2 boxen wel vegan moeten. Ze kennen ons adres en weten aan de hand daarvan dat er altijd minstens 1 box vegan moet :)
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Sandra. Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen als vaste klant! š Fijn om te horen dat de vegan opties voor de veggie sushibox goed bevallen en dat onze aandacht voor details wordt gewaardeerd. We vinden het belangrijk om mee te denken met de wensen van onze gasten, dus leuk dat het telefoontje over de crunchy mayo positief is opgevallen. We kijken ernaar uit om jullie snel weer van lekkere sushi te voorzien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Claire
Bestelling had duidelijk lang gestaan of was lang onderweg. Garnalen lauw en slap gyoza bijna koud. Jammer.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Claire. Bedankt voor je eerlijke feedback. Wat je beschrijft is absoluut niet de kwaliteit die wij willen leveren. De garnalen en gyoza hadden warm en vers bij je moeten aankomen. Onze excuses dat dit deze keer niet het geval was. We nemen je opmerking serieus en bespreken dit intern met de keuken en bezorging om herhaling te voorkomen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om te laten zien hoe het wƩl hoort te zijn. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Keizer
Keurig bezorgt en op tijd en en sushi van goede kwaliteit was erg lekker
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Keizer. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Richard
Lekker
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Richard. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Katia
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Lo
Nog steeds de beste.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Lo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Diana
Ik heb pokƩbowl besteld. Zoals altijd snel gemaakt en van prima kwaliteit!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Diana. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Kimberley
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Kimberley. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
John
Liepen toevallig langs en wilden het gelijk meenemen. Geen enkel punt werden uiterst vriendelijk geholpen en na een leuk gesprek liepen wij met de heerlijke sushi de deur uit. Zoals altijd weer van prima kwaliteit en wisten ok wie achter die sushi staan.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste John. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat je hebt genoten van de sushi! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Wiet Fischer
Fantastische kwaliteit en geleverd op het aangegeven tijdstip.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Wiet. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Eva
Voor het eerst besteld, maar heel erg onder de indruk van de kwaliteit van de vis! Hier ga ik in de toekomst zeker nog een keer bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Jamie
Altijd top en alles aanwezig van de bestelling!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Jamie. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Chantal
Wederom genoten v heerlijke sushi. Bezorging netjes op tijd. Fijn ook avond v te voren de bestelling te kunnen plaatsen, top!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Chantal. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Purnima
Crunchy Chicken roll was heerlijk. Mijn vriendin had er ook van genoten. Alleen de Edamame boontjes waren dit keer beetje hard.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat jullie hebben genoten van de Crunch chicken roll. We zullen er voortaan beter op letten dat de edamame boontjes iets beter opgewarmd worden zodat ze minder hard zijn. We zien jou snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Monique
Heerlijk vers en smaakvol!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Adri
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Adri. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Peter van Elzen
Snelle levering. Smaak was goed. Vriendelijker bediening. Ik vindt het lekker
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Peter. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Nab
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Nab. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Ilona
Super lekker gegeten! Had aangegeven geen wasabi te hoeven, dit toch ontvangen. Maakte voor mij niks uit maar gezien ik het niet eet, ging het weg en dat vind ik dan toch zonde.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Ilona. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles heeft gesmaakt. Wat betreft de wasabi, het kan inderdaad soms zo zijn dat we het over het hoofd hebben gelezen, maar soms doen we het standaard bij in de bakjes om verschuivingen van sushi te voorkomen. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
anoniem
Sushi is goed, vers en heerlijk. Sushi sandwich en Kanedafornia salade is echt DELICIOUS!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat de sushi sandwich en de kanedafornia salade jouw favoriet is! We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
mirjam van weeren
vandaag leek de sushirijst iets zoeter dan gebruikelijk maar de sashimi was weer heerlijk!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Mirjam. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je aangeeft dat de rijst iets zoeter is dan normaal, we nemen alle reacties mee om onze smaken zo goed mogelijk af te stemmen. Hopelijk mogen we je nog eens verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
John van der Wal
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo John. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Richard
Het was wederom lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Richard. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Tom Zantman
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Tom. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We zien jou snel weer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Thomas
Bijna alles was perfect. Helaas was de tonijn sashimi niet meer vers en was hij grijs en rook muff. Eerste keer dat wij dit mee maken.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Thomas. Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat de tonijn muf rook en niet vers op je overkwam. We nemen zulke opmerkingen serieus. De kleur van tonijn kan soms verschillen; dit heeft niet direct met de versheid te maken, maar bijvoorbeeld met het vetgehalte of de soort tonijn. Uiteraard hoort de kwaliteit altijd goed te zijn. We bespreken je ervaring intern zodat we dit kunnen controleren en verbeteren waar nodig. We hopen de volgende keer jou weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
W. Van Duin
Heerlijk
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste van Duin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Monica
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Monica. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Julin Groot
Helemaal top was het!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Julin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Arnold
Altijd top kwaliteit
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Arnold. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Monique
Zalig
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de pokebowls! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Cherie
Heerlijke sushi en wederom sneller bezorgd, dan verwacht.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Cherie. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Anoniem
Het was alweer een tijdje geleden, maar het was weer als vanouds.....super lekker. Wij hebben genoten!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Anoniem
Bestelling was te laat en de gyozaās waren koud. Vooral dat laatste was erg jammer. We bestellen hier vaker, normaliter niks op aan te merken.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste. Allereerst bedankt voor jouw bericht. Excuses dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht en dat de gyoza's koud waren. Door de drukte rond Pasen liep alles iets vertraging op. Normaal gesproken leveren we natuurlijk op tijd. We hopen dat we het de volgende keer goed mogen maken. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Katia
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Jerry
Geweldige sushi, er is geen betere in de regio
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Jerry. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
KB
Altijd goeie kwaliteit, erg lekker. Veel snellere bezorging dan verwacht.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste KB. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Hilde
Was heerlijk en vers
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Hilde. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Valli
Hadden gevraagd om de vegetarische sushi apart die zat samen. De advocado van de poke bowl was met bruin stukken en smaakte niet echt lekker.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Valli. Allereerst excuses dat we jouw opmerking over het hoofd hebben gelezen! Als het goed is, zat er een flesje sojasaus die de sushi 'gescheiden' hield, maar dat was ook niet de bedoeling. We zullen er voortaan beter op letten. Ook zullen we beter op de avocado letten. We hopen dat we nog een kans krijgen om jouw de juiste service aan te bieden. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Monique
Altijd heerlijke Sushi! Optijd bezorgd, netjes geregeld.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
M.J.
Perfect
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste M.J. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Purnima
Lekkere Shushi en Edamame.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Victor
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Victor. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Jacqueline Devriesere
Gewoon simpelweg de beste van Haarlem en omstreken ā¤ļø
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Jacqueline. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Lo
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Lo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Wandia
Fast delivery, fresh ingredients, the poke bowls are always my favorite. The crunch chicken rolls were delicious! I keep coming back
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hello Wandia. Thank you for the review. Good to hear you've enjoyed our food! Hope to see you again soon! Regard, Team Kaneda
Witje
Super lekker weer! Echt de beste sushi. Zeer goede kwaliteit. Tot de volgende keer maar weerš±
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Witje. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Peter Blok
Uitermate correcte bezorger
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Peter. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Martha
Het was weer super lekker!!!!!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Martha. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Roxanna
Heerlijke sushi en pokebowls! Ik bestel hier altijd als wij sushi gaan eten. Ook altijd snelle bezorging.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Roxanna. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Karin
Op tijd klaar, lekker malse kip en sushi prima
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Karin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Nancy
Perfect op tijd en zoals altijd vers en goed gevuld
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Nancy. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
robbert ros
De chefs hebben een aantal mooie boxen voor ons gemaakt welke heerlijk waren.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Robert. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Katia
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Meike
Heerlijk en op de afgesproken tijd! Ga zeker weer bestellen.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Meike. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Amverkerk
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Amverkerk. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Thomas van Os
Was weer helemaal top!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Thomas. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Purnima
Zoals altijd heerlijke Crispy Chicken sushi en Edamame.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Purnima
Heerlijke Chicken Crispy sushi en lekker vers.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Angelique
Na een klacht de gehele bestelling opnieuw gekregen. Super netjes opgelost dank jullie wel!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Angelique. Bedankt voor jouw review. Fijn dat het allemaal goed is opgelost. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Yashvir
Mijn mama had Avocado shushi voor me besteld en ik vond ze heel lekker ik vond ze de vorige toen al lekker.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Yashvir. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Purnima
Heerlijke Crispy kip Sushi en lekker vers.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat de crunch chicken roll naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Daphne
Dit is echt de lekkerste sushi
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Daphne. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Lisanne
Het eten is erg goed en lekker! Ik gaf online fooi en de bezorger gaf aan dat ze dit niet krijgen. Ik gaf hem daardoor alsnog iets maar als dit klopt is dit wel erg jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Lisanne. Bedankt voor je review. De fooien die online worden gegeven, komen helaas niet direct bij de bezorger terecht. Wij verzamelen deze in een potje dat volledig wordt gebruikt voor teamuitjes en activiteiten voor het hele team. Op die manier profiteert iedereen die meewerkt aan de service. We waarderen het natuurlijk enorm dat je een fooi wilde geven! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Mark en Liza
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Mark en Liza. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Ingeborg
Heel erg vers, ontzettend lekker, de beste!!! Super vriendelijk en servicegericht. Chapeau en tot volgende keer
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Ingeborg. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Wineke
Wij bestellen al jaren bij Kaneda en is altijd top. Gisteren ging er 1x iets mis bij de bestelling, maar dit kwam ook door mijzelf. Er was geen discussie Kaneda loste dit direct op. Complimenten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Wineke. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles snel is opgelost! We hopen jou weer snel te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Saskia
Later bezorgd dan de aangegeven tijd en weinig avocado
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Saskia. Allereerst bedankt voor jouw review. Excuses dat de bestelling te laat aankwam. Wij proberen altijd alle klanten op de hoogte te houden van de status van de bestellingen, helaas was dat bij jou niet gelukt. Wij zullen ook voortaan beter opletten dat we de juiste hoeveelheid in de pokebowls doen. Bedankt voor de feedback. We hopen dat we het de volgende keer goed mogen maken. Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Joke Keijer
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Joke. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Tijn
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Tijn. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Elies Meijer
Super lekker, gyoza lekker warm en prima op tijd!
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Elies. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Saskia
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Saskia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Sergio
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Hallo Sergio. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Marja Evers
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Marja. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Eva
Heerlijk vers!!!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Eva. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Am Verkerk
Top
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Am. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls
Beste Josi. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda