Beoordelingen van Kaneda Sushi & Bowls Haarlem

Recente recensies

5.0
Eva
11 juni 2024
Marjet
11 juni 2024

Fijn dat er meegedacht werd om de bestelling op tijd te kunnen bezorgen ♡ Het was weer heerlijk!

Eva
10 juni 2024

Altijd goeie kwaliteit bij Kaneda en vandaag nog extra snel klaar ook! Echt een aanrader!

Carol
10 juni 2024
Ralph
10 juni 2024

was weer super !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Ceder
9 juni 2024

Heerlijk gegeten, ondanks dat ik last minute (5 min voor sluitingstijd) heb besteld is alles keurig en snel bezorgd.

Daniel
8 juni 2024

Top!

Dennis
8 juni 2024
Katia
6 juni 2024
Thomas van Os
6 juni 2024

Was weer helemaal top. Voor het eerst ook Poke Bowl besteld - net zo goed als de sushi, dus ook een aanrader.

Renske
4 juni 2024
Kasianl
3 juni 2024

Alles perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel
2 juni 2024

Great as always!

Van wees
2 juni 2024

Zoals altijd heerlijk

Renske
1 juni 2024

Dol op deze sushi bowls Goed gevuld en goede service

Lo
1 juni 2024
Nina
1 juni 2024

Altijd heerlijke verse poké bowls hier. Wij bestellen bijna elke week wel een keer…

Ez Promo
29 mei 2024

Lekkkkerrrr

Nalt70
27 mei 2024

Heerlijk gegeten!!! Ga ik zeker weten nogmaals bestellen!!

Halit
26 mei 2024

Pokebowls zijn altijd goed van smaak. Verse kip/vis. Toppings zijn altijd vers. Vriendelijk personeel. Al met al top plek 👍🏻

Nicole Monsieurs
26 mei 2024

Gisteren voor het eerst besteld. We hadden niks bowl zalm en wat echt heerlijk.

Lucas
25 mei 2024

De pasteitjes waren koud wel goed van smaak De overige bestelling lag door elkaar geschud in de verpakking. Dit zijn wij niet gewend erg jammer dit.

M el Maddioui
25 mei 2024

Uitstekend

Marleen Vonk
25 mei 2024

Het eten was lekker en nog steeds van hetzelfde niveau als altijd. Bezorging kan beter. Bezorger was een half uur te vroeg.. en nu zou je denken, beter te vroeg dan te laat, dat is natuurlijk ook zo.. maar laat me dan geen bezorgtijd invullen tijdens het bestellen. Daarnaast had ik een duidelijke instructie achter gelaten qua bezorging betreffende het vinden van de juiste voordeur maar de bezorger had die instructie even niet gelezen waardoor hij alsnog bij de verkeerde voordeur stond. Ik plaats de opmerking met een reden. 😉

Ez Promo
21 mei 2024

Weer erg lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Ez Promo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Kerstin
21 mei 2024

wonderful and delicious - it was a real pleasure to eat - thank you !

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hi Kerstin. Thank you for your review. Good to hear that you enjoyed our sushi! It was a pleasure to serve you. See you next time! Regards, Team Kaneda

Louis Pirenne
20 mei 2024

Mooie variaties, supervers, kwaliteit geweldig, fijne services. Perfectie bestaat niet maar Kaneda komt echt wel in de buurt.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Louis. Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Robert
19 mei 2024

Was weer helemaal top

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Robert, Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles weer heeft gesmaakt! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Emma Grotendorst
18 mei 2024

Smaakte heerlijk maar het zag er erg rommelig uit alsof er heel veel stoepjes op en af gereden waren

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Emma. Allereerst bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat jouw bestelling rommelig is aangekomen. Er is inderdaad een kans dat de scooterbezorger over een drempel of stoep moet rijden. Wij zullen de bezorgers hierop aanspreken om voorzichtiger te rijden. We hopen jou terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Anne
17 mei 2024

Het eten was heerlijk!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Anne. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ez Promo
15 mei 2024

Altijd kwaliteit eten hier en aardige medewerkers!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ez Promo. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles weer heeft gesmaakt! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Erna Geerlings
13 mei 2024

De garnalen waren goed van smaak maar echt niet warm, de loempia's waren taai en koud, de sushi heb ik wel een lekkerder gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Erna. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat de snacks niet naar wens waren. De volgende keer kan je ons gerust even bellen zodat we samen naar een oplossing kunnen vinden hiervoor. We hopen jou de volgende keer een betere service en kwaliteit te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Annabel
13 mei 2024

De pokébowls waren heel erg lekker en goed gevuld!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Annabel. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Annelies
11 mei 2024

Altijd genieten! Vers, gevarieerd, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bezorging. Wat ons betreft de beste sushi in de omgeving van Heemstede!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Annelies. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat alles weer gesmaakt heeft. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Melissa
11 mei 2024

Snelle bezorging, veel eerder dan verwacht en heeerlijke verse sushi. Jullie stellen nooit teleur, ontzettend genoten!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Melissa. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat je ons weer goed hebt ervaren. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jeroen
11 mei 2024

Bezorging was snel, eten niet zo vers als normaal. Altijd heel tevreden maar dit keer viel het wat tegen; niet alle zalm was even lekker en de pokebowl leek al eerder te zijn gemaakt.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Jeroen. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat het deze keer wat minder heeft gesmaakt dan voorheen. Wel kan ik jou vertellen dat wij alle pokebowls vers maken. We hopen dat we de kans krijgen om het de volgende keer beter te doen. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bianca Bouman
11 mei 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Bianca. Bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jerry de Zwager
9 mei 2024

Geen betere sushi als kaneda sushi & Bowls

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Jerry. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je graag bij ons besteld :-) We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jeanet
9 mei 2024

De extra bestelde wortel ontbrak.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Jeanet. Allereerst bedankt voor jouw beoordeling. Ons excuses dat de extra wortel ontbrak bij jouw pokebowl! Twijfel niet om ons gelijk te bellen als er iets mis is gegaan. Wij proberen dan een oplossing te zoeken voor de fout van ons. We hopen dat het alsnog heeft gesmaakt en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ginie
8 mei 2024

Zoals gewoonlijk, super lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ginie. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat alles weer gesmaakt heeft. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Danny
8 mei 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Danny. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lo
6 mei 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Suzanne
4 mei 2024

De pokebowls zijn heerlijk!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Suzanne. Bedankt voor jouw positieve review. Goed om te horen dat de pokebowls gesmaakt hebben! We hopen jou in de toekomst weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Yo
2 mei 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Yo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marian en Andre van Huizen
1 mei 2024

Eten was nu goed warm en pokebol goed gevuld. Wat een verscil met vorige keer, weer als vanouds. Gr. van de oude buurtjes

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Marian en Andre. Heel erg bedankt voor jullie beoordeling. Fijn om te horen dat het weer goed warm en vanouds was. Daar zijn we blij mee! We hopen jullie dan snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Anoniem
30 april 2024

Het was wederom verschrikkelijk lekker!!!!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste klant. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Richard
29 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Richard. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marjon de Groot
28 april 2024

Altijd heerlijke sushi, nergens anders zo lekker. Alleen was deze keer de bijgeleverde wasabi wel erg laf van smaak, dat was een beetje een tegenvaller.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Marjon. Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Excuses dat de wasabi deze keer iets minder was dan voorheen. We zullen hier beter op letten. In ieder geval bedankt voor jouw feedback. We hopen jou snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Yeliz
25 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Yeliz. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ez Promo
24 april 2024

Heerlijkk!!!!!!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ez Promo. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ez Promo
24 april 2024

Top kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ez Promo. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ez Promo
24 april 2024

Lekker weer als vanouds!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ez Promo. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bowe
21 april 2024

Snel bezorgd. Lekker gegeten

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Bowe. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bianca Bouman
19 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Bianca. Bedankt voor jouw positieve review weer! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Kasianl
16 april 2024

Alles perfect!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Kasianl. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles perfect en naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Eloy
16 april 2024

Heerlijke sushi en keurig op tijd bezorgd

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Eloy. Bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou dan snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

SvH
14 april 2024

Een deel van de bestelling was door elkaar gehusseld en zat op zijn kop in de doosjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste SvH. Allereerst bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat een deel van de bestelling door elkaar is geschud, het kan inderdaad soms gebeuren dat de scooter iets te hard over een drempel gaat bijvoorbeeld. We gaan de bezorgers hier goed op aanspreken en het zal niet meer gebeuren. We hopen jouw weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Annelies
14 april 2024

Wederom genoten. Heerlijke verse sushi!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Annelies. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat je hebt genoten van ons. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Mark en Mirjam van Weeren
14 april 2024

Was weer zo heerlijk vers en mooi op temperatuur👍🏽🥂

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Mark en Mirjam. Bedankt voor jullie positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jullie snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Carla
11 april 2024

Altijd goed en super lekker!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Carla. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles altijd goed en super lekker was! We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bianca Bouman
8 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Bianca. Bedankt voor jouw positieve review. Weer fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lo
8 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lo. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Frank
8 april 2024

Heerlijke Sushis ook mijn kleinzoon van 7 jaar heeft er van gesmuld

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Frank. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt voor jou en jouw kleinzoon. We hopen jullie snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Dammers
7 april 2024

Zeer goede service daar we iets anders kregen dan besteld t juiste kwam na tien min alsnog !! Super

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Dammers. Bedankt voor jouw beoordeling. Gelukkig kwam de juiste bestelling in 10 minuten,we hebben ons best gedaan. Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Batteljee buurvrouw hema
5 april 2024

Hebben weer heerlijk gegeten alleen Sushi was niet helemaal goed gesneden zaten nog aan elkaar vast.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo buurvrouw. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat we de sushi's niet goed hebben gesneden. We zullen hier voortaan op letten. Gelukkig heeft alles gesmaakt. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Pim van wees
5 april 2024

Team kameraden het was weer heerlijk

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Pim. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Sabine
4 april 2024

Altijd lekker bij jullie deze keer was wel de poke bowl wel minder vol dan normaal en had extra massago bestelen maar dat zat er alleen niet op dat vind ik wel jammer omdat ik het wel had bij besteld

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Sabine. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat de masago niet op jouw pokebowl zat die je wel besteld had. We zullen beter opletten. Hopelijk heeft het alsnog gesmaakt. We hopen jou snel te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Fleur
4 april 2024

Vriendelijke service, perfect op tijd staat mijn bestelling klaar en het eten was heerlijk. Verbeterpunten: duurzame (bio) producten gebruiken. In de veggie pokebowl mag van mij meer groente.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Fleur. Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. We nemen de feedback serieus in acht en kijken wat we daarmee kunnen doen. Heel erg bedankt! We hopen dat het alsnog heeft gesmaakt en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Mika
3 april 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Mika. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Kirsten Beukering
3 april 2024

Alles was erg smaakvol en vers!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Kirsten. Bedankt voor jouw positieve review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

N
1 april 2024

Alles lag door elkaar ben vaste klant maar hoe ik het geleverd kreeg vandaag was echt slecht maar goed kan gebeuren maar ik als vaste klant wil t wel even melden bij jullie

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo N. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat alles door elkaar lag, we zullen voortaan de bestellingen beter in de kofferbak doen van de scooters. Hopelijk heeft alles nog gesmaakt. We hopen dat we jouw vertrouwen in ons niet geschaad hebben. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ingrid
1 april 2024

Jammer dat het kuipje extra gember vergeten was. Verder erg lekker.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ingrid. Bedankt voor jouw beoordeling. Excuses dat we de gember vergeten waren! We zullen hier voortaan beter op letten! Gelukkig heb je nog genoten van het eten. Hopelijk zien we jou snel weer terug. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ann
31 maart 2024

Pokebowl niet bezorgd, drukke avonddienst. Kamers manager zei op camera wel inpakken gezien te hebben.., helaas geen hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Anne,Het spijt ons te horen dat er een pokebowl ontbrak. We hebben onze camerabeelden meerder malen grondig bekeken en kunnen bevestigen dat alle bestelde items (6x pokebowl en 2x sushirollen) zorgvuldig zijn verpakt (dichtgeniet) en afgeleverd bij de receptie van jullie ziekenhuis, zoals gebruikelijk. Op dit moment is het voor ons ook onduidelijk waar het mis is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marit
30 maart 2024

Er was een vergissing bij het inpakken van onze bestelling, kan gebeuren. Is keurig opgelost en we hebben weer genoten!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Marit. Bedankt voor jouw beoordeling. Nogmaals excuses voor de vergissing die we gemaakt hadden, gelukkig heb je daarna genoten van het eten. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Rinus van Esch
30 maart 2024

Kaneda is en zoniet de beste SUSHI & BOWLS

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Rinus. Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Leuk om te horen dat je ons de beste sushi restaurant vindt! We hopen jou snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bianca Bouman
29 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Bianca. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen dan jou ook snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ted Van Dormolen
29 maart 2024

strak op tijd bezorgd, smakelijke pokebowls. Slechts een klein minpuntje: we hadden er 21 besteld, het was een klein beetje puzzelen om de verschillende pokebowls te herkennen, een sticker met naam ( zalm, tonijn etc) was handig geweest

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Ted. Bedankt voor jouw review. Excuses dat we de nummers van de pokebowls zijn vergeten op te schrijven. De collega is hierop aangesproken en zal er voortaan op letten. Gelukkig heeft alles gesmaakt. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Chantal
27 maart 2024

Weer heerlijke sushi gegeten! Alleen jammer dat de bezorging erg vroeg was, normaal fijn maar afspraak was 18:30-18:45 nu al om 18:15 bezorgd, jammer dat salade er niet direct bij zat, kan gebeuren hiervoor netjes gebeld maar dan verwacht je deze binnen 10 min , er zou direct een andere bezorger komen, was 20 min later en daardoor sushi op. Iets extra’s erbij als excuus zou fijn geweest zijn, maar helaas! Sushi was verder heerlijk.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Chantal. Allereerst bedankt voor jouw beoordeling. We vinden het altijd fijn om te horen hoe de klant ons heeft ervaren. Excuses dat de bezorging te vroeg was, waarschijnlijk hadden wij de tijd niet in de gaten gehad. We zullen hier voortaan beter op letten. En nogmaals excuses voor de nabezorging van de salade. We schakelen altijd direct de eerst volgende beschikbare bezorger in, en bij jou was dat helaas iets langer dan normaal. We hopen dat we jouw vertrouwen in ons niet hebben geschaad en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Helma
24 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Helma. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lo
24 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lo. Bedankt voor jouw positieve review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Sophie
24 maart 2024

Super vriendelijk personeel en hele lekkere sushi!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Sophie. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was! We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lisanne
23 maart 2024

Heerlijk!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lisanne. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen in de toekomst nog meer sushi te mogen leveren bij jou. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Hidde
23 maart 2024

Binnen een half uur bezorgd Heerlijk gegeten

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Hidde. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden met was het eten en bezorging. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marit
23 maart 2024

Het was weer super lekker en vers, zoals altijd!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Marit. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles weer naar wens was zoals altijd :-) We zien jou graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Anna
23 maart 2024

Keurig op tijd en heel erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Anna. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was! Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Victor
22 maart 2024

Heerlijke sushi en Sashimi

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Victor. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat de sushi en sashimi gesmaakt heeft! :-) We hopen in de toekomst nog meer sushi te mogen leveren bij jou. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Youssra
19 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Youssra. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Denise
17 maart 2024

Erg lekker gegeten alleen moesten we wel erg lang wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Denise. Bedankt voor jouw beoordeling. Ons excuses dat het lang duurde voor de bestelling er was. We hopen dat je alsnog hebt genoten van het eten. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ursula Dammers
17 maart 2024

T was weer heerlijk en vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Ursula. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lisanne
17 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lisanne. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat alles heeft gesmaakt. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

JJMA de Graaff
17 maart 2024

Weer hartstikke goed! Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste de Graaf. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat het weer hartstikke goed was, daar zijn we heel erg blij mee :-) We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Pieter
16 maart 2024

Wederom was het weer heerlijk

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Pieter. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marian en Andre van Huizen
16 maart 2024

weinig groente in de pokemon. we zijn meer van jullie gewend

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Marian en Andre. Bedankt voor jullie beoordeling. Excuses dat er deze keer weinig groente in jullie pokebowls zaten. We zullen er voortaan op letten! We hopen jullie nog snel te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Carla
14 maart 2024

Heerlijk, weer voortreffelijk als altijd. Lekkerste sushi van heel Haarlem en omstreken! 😋

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Carla. Bedankt voor jouw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat het weer voortreffelijk was zoals altijd :-) We hopen jou snel weer te mogen verwelkomen voor meer heerlijke sushi's. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Tina Yap
14 maart 2024

Op tijd bezorg. Top

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Tina. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Priscilla
13 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Priscilla. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Katia
13 maart 2024

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Katia. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Bianca Bouman
9 maart 2024

Wederom een perfecte pokebowl!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Bianca. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Serge
9 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Serge. Bedankt voor jouw positieve review. We vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens was. Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

J
5 maart 2024
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo J. Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda