Beoordelingen van Kaneda Sushi & Bowls Haarlem

Recente recensies

5.0
Schornagel
12 juni 2026

Bezorging kwam half 6 ipv tussen kwart voor 6 en 6 uur.erg lekkere sushi, maar proefde deze keer geen truffelmayo, en de zalm leek niet geflambeerd, wel echt lekker hoor.Alleen in de sushi met krab zaten in 2 stukjes scherp plastic, 1 slikte mijn dochter door.

Katia
11 juni 2026

De pokebowls met tonijn en kip waren zoals altijd lekker van smaak, maar ik heb de indruk dat er deze keer minder tonijn en kip in zat.

Van der Westen
11 juni 2026

Sushi prima, had er meer van verwacht. De nieuwe gefrituurde nori met tonijn was overheerlijk. Helaas de mini loempia’s en gamba’s veel te kort gefrituurd dus half rauw en sompig.

Yvonne Boots
8 juni 2026

Heerlijke, verse sushi. Zag er ook heel verzorgd uit

Hartman
8 juni 2026

Heerlijke verse sushi maar weinig sojasaus (1 flesje)

Raisa
8 juni 2026

De sushi is altijd goed. En als ik vraag om een aanpassing, wordt er altijd gehoor aan gegeven. Zo fijn en meedenkend! Bezorging ook altijd snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yrui
7 juni 2026

Vandaag heb ik voor het eerst sushi uit Nederland besteld en ik ben erg teleurgesteld. Het is de 70 euro absoluut niet waard. De rijst is niet vers, de rollen vallen uit elkaar en ze zijn niet netjes gesneden. Helaas is zelfs de sushi van Jumbo lekkerder, maar die kost tenminste 5 euro. Ik heb geen zin meer om bij jullie of een andere bezorgservice te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rashida
4 juni 2026
Elise Bel
3 juni 2026

Snelle bezorging, lekkere poke bowl

Hilde
3 juni 2026

Alles weer overheerlijk en vers

Kevin Li
3 juni 2026
Ambra
2 juni 2026
Esmay de Jonge
2 juni 2026
Katia
31 mei 2026

Lekkere pokebowls, goed gemaakt, zoals het hoort. Daarom bestellen we weer bij Kaneda.

Hanneke
30 mei 2026

Altijd top! Hoeveelheid top! Vriendelijke bezorgers!

Ladru
29 mei 2026
Hilde
29 mei 2026

Alles weer overheerlijk en vers.

Lisan
28 mei 2026

Goed eten, lekker. Bezorging was goed, het kan lekker warm aan, bezorger was vriendelijk

C. Korstanje
28 mei 2026

Prima, smaakt lekker; klaar op afgesproken tijd en vriendelijk geholpen

Josi mosie
25 mei 2026

De bezorger was zoals altijd erg beleefd. We hadden de sushi mix box van 48€ en die was heel lekker.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Josi. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

San
25 mei 2026

Poke bowl vegan besteld, met sesamdressing. Werden we keurig gebeld om te vragen of we wel de sesamdressing wilden, omdat deze niet (meer?) vegan is. Er zit eigeel in. Erg attent en oplettend van Kaneda. Voor ons de beste sushi!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste San. Wat fijn om te lezen, bedankt voor deze mooie review! 😊 We vinden het belangrijk om goed mee te denken met de wensen van onze gasten, dus fijn dat onze oplettendheid rondom de sesamdressing gewaardeerd werd. Geweldig om te horen dat we voor jullie de beste sushi zijn, daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Amverkerk
25 mei 2026

Top was weer heerlijk alleen warme producten apart geven

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Am. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Richard
22 mei 2026

Lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Richard. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Eeik
21 mei 2026

Blijft de lekkerste (bezorg)sushi van Haarlem e.o.! Thanks Kaneda šŸ±

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Erik. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Kiek
16 mei 2026

Was heerlijk. Helemaal op tijd šŸ‘

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Kiek. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Sandra C
16 mei 2026

Vaste klant bij Kaneda. Vegan opties mogelijk voor de veggie sushibox en altijd keurig in orde. Ik werd zelfs gebeld om te vragen of de extra rol met crunchy mayo ook vegan moest of gewoon regulier, aangezien de 2 boxen wel vegan moeten. Ze kennen ons adres en weten aan de hand daarvan dat er altijd minstens 1 box vegan moet :)

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Sandra. Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen als vaste klant! 😊 Fijn om te horen dat de vegan opties voor de veggie sushibox goed bevallen en dat onze aandacht voor details wordt gewaardeerd. We vinden het belangrijk om mee te denken met de wensen van onze gasten, dus leuk dat het telefoontje over de crunchy mayo positief is opgevallen. We kijken ernaar uit om jullie snel weer van lekkere sushi te voorzien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Claire
16 mei 2026

Bestelling had duidelijk lang gestaan of was lang onderweg. Garnalen lauw en slap gyoza bijna koud. Jammer.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Claire. Bedankt voor je eerlijke feedback. Wat je beschrijft is absoluut niet de kwaliteit die wij willen leveren. De garnalen en gyoza hadden warm en vers bij je moeten aankomen. Onze excuses dat dit deze keer niet het geval was. We nemen je opmerking serieus en bespreken dit intern met de keuken en bezorging om herhaling te voorkomen. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om te laten zien hoe het wƩl hoort te zijn. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Keizer
14 mei 2026

Keurig bezorgt en op tijd en en sushi van goede kwaliteit was erg lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Keizer. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Richard
13 mei 2026

Lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Richard. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Katia
11 mei 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lo
10 mei 2026

Nog steeds de beste.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Diana
10 mei 2026

Ik heb pokƩbowl besteld. Zoals altijd snel gemaakt en van prima kwaliteit!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Diana. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Kimberley
8 mei 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Kimberley. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

John
5 mei 2026

Liepen toevallig langs en wilden het gelijk meenemen. Geen enkel punt werden uiterst vriendelijk geholpen en na een leuk gesprek liepen wij met de heerlijke sushi de deur uit. Zoals altijd weer van prima kwaliteit en wisten ok wie achter die sushi staan.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste John. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat je hebt genoten van de sushi! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Wiet Fischer
4 mei 2026

Fantastische kwaliteit en geleverd op het aangegeven tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Wiet. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Eva
3 mei 2026

Voor het eerst besteld, maar heel erg onder de indruk van de kwaliteit van de vis! Hier ga ik in de toekomst zeker nog een keer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jamie
2 mei 2026

Altijd top en alles aanwezig van de bestelling!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Jamie. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles altijd naar wens is! We hopen jou snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Chantal
1 mei 2026

Wederom genoten v heerlijke sushi. Bezorging netjes op tijd. Fijn ook avond v te voren de bestelling te kunnen plaatsen, top!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Chantal. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Purnima
30 april 2026

Crunchy Chicken roll was heerlijk. Mijn vriendin had er ook van genoten. Alleen de Edamame boontjes waren dit keer beetje hard.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat jullie hebben genoten van de Crunch chicken roll. We zullen er voortaan beter op letten dat de edamame boontjes iets beter opgewarmd worden zodat ze minder hard zijn. We zien jou snel weer terug! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Monique
30 april 2026

Heerlijk vers en smaakvol!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Adri
29 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Adri. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Peter van Elzen
28 april 2026

Snelle levering. Smaak was goed. Vriendelijker bediening. Ik vindt het lekker

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Peter. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Nab
25 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Nab. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ilona
24 april 2026

Super lekker gegeten! Had aangegeven geen wasabi te hoeven, dit toch ontvangen. Maakte voor mij niks uit maar gezien ik het niet eet, ging het weg en dat vind ik dan toch zonde.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Ilona. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles heeft gesmaakt. Wat betreft de wasabi, het kan inderdaad soms zo zijn dat we het over het hoofd hebben gelezen, maar soms doen we het standaard bij in de bakjes om verschuivingen van sushi te voorkomen. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

anoniem
23 april 2026

Sushi is goed, vers en heerlijk. Sushi sandwich en Kanedafornia salade is echt DELICIOUS!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat de sushi sandwich en de kanedafornia salade jouw favoriet is! We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

mirjam van weeren
23 april 2026

vandaag leek de sushirijst iets zoeter dan gebruikelijk maar de sashimi was weer heerlijk!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Mirjam. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je aangeeft dat de rijst iets zoeter is dan normaal, we nemen alle reacties mee om onze smaken zo goed mogelijk af te stemmen. Hopelijk mogen we je nog eens verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

John van der Wal
21 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo John. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Richard
19 april 2026

Het was wederom lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Richard. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Tom Zantman
19 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Tom. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We zien jou snel weer! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Thomas
17 april 2026

Bijna alles was perfect. Helaas was de tonijn sashimi niet meer vers en was hij grijs en rook muff. Eerste keer dat wij dit mee maken.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Thomas. Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat de tonijn muf rook en niet vers op je overkwam. We nemen zulke opmerkingen serieus. De kleur van tonijn kan soms verschillen; dit heeft niet direct met de versheid te maken, maar bijvoorbeeld met het vetgehalte of de soort tonijn. Uiteraard hoort de kwaliteit altijd goed te zijn. We bespreken je ervaring intern zodat we dit kunnen controleren en verbeteren waar nodig. We hopen de volgende keer jou weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

W. Van Duin
16 april 2026

Heerlijk

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste van Duin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Monica
16 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Monica. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Julin Groot
13 april 2026

Helemaal top was het!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Julin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Arnold
13 april 2026

Altijd top kwaliteit

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Arnold. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Monique
12 april 2026

Zalig

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de pokebowls! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Cherie
8 april 2026

Heerlijke sushi en wederom sneller bezorgd, dan verwacht.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Cherie. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Anoniem
7 april 2026

Het was alweer een tijdje geleden, maar het was weer als vanouds.....super lekker. Wij hebben genoten!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Anoniem
7 april 2026

Bestelling was te laat en de gyoza’s waren koud. Vooral dat laatste was erg jammer. We bestellen hier vaker, normaliter niks op aan te merken.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste. Allereerst bedankt voor jouw bericht. Excuses dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht en dat de gyoza's koud waren. Door de drukte rond Pasen liep alles iets vertraging op. Normaal gesproken leveren we natuurlijk op tijd. We hopen dat we het de volgende keer goed mogen maken. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Katia
7 april 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jerry
6 april 2026

Geweldige sushi, er is geen betere in de regio

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Jerry. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

KB
3 april 2026

Altijd goeie kwaliteit, erg lekker. Veel snellere bezorging dan verwacht.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste KB. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Hilde
1 april 2026

Was heerlijk en vers

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Hilde. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Valli
30 maart 2026

Hadden gevraagd om de vegetarische sushi apart die zat samen. De advocado van de poke bowl was met bruin stukken en smaakte niet echt lekker.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Valli. Allereerst excuses dat we jouw opmerking over het hoofd hebben gelezen! Als het goed is, zat er een flesje sojasaus die de sushi 'gescheiden' hield, maar dat was ook niet de bedoeling. We zullen er voortaan beter op letten. Ook zullen we beter op de avocado letten. We hopen dat we nog een kans krijgen om jouw de juiste service aan te bieden. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Monique
30 maart 2026

Altijd heerlijke Sushi! Optijd bezorgd, netjes geregeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Monique. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

M.J.
29 maart 2026

Perfect

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste M.J. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Purnima
28 maart 2026

Lekkere Shushi en Edamame.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Victor
27 maart 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Victor. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Jacqueline Devriesere
23 maart 2026

Gewoon simpelweg de beste van Haarlem en omstreken ā¤ļø

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Jacqueline. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lo
22 maart 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lo. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Wandia
22 maart 2026

Fast delivery, fresh ingredients, the poke bowls are always my favorite. The crunch chicken rolls were delicious! I keep coming back

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hello Wandia. Thank you for the review. Good to hear you've enjoyed our food! Hope to see you again soon! Regard, Team Kaneda

Witje
21 maart 2026

Super lekker weer! Echt de beste sushi. Zeer goede kwaliteit. Tot de volgende keer maar weeršŸ±

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Witje. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Peter Blok
16 maart 2026

Uitermate correcte bezorger

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Peter. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Martha
15 maart 2026

Het was weer super lekker!!!!!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Martha. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Roxanna
15 maart 2026

Heerlijke sushi en pokebowls! Ik bestel hier altijd als wij sushi gaan eten. Ook altijd snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Roxanna. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Karin
14 maart 2026

Op tijd klaar, lekker malse kip en sushi prima

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Karin. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Nancy
14 maart 2026

Perfect op tijd en zoals altijd vers en goed gevuld

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Nancy. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

robbert ros
13 maart 2026

De chefs hebben een aantal mooie boxen voor ons gemaakt welke heerlijk waren.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Robert. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Katia
13 maart 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Katia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Meike
11 maart 2026

Heerlijk en op de afgesproken tijd! Ga zeker weer bestellen.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Meike. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Amverkerk
10 maart 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Amverkerk. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Thomas van Os
10 maart 2026

Was weer helemaal top!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Thomas. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Purnima
9 maart 2026

Zoals altijd heerlijke Crispy Chicken sushi en Edamame.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Purnima
7 maart 2026

Heerlijke Chicken Crispy sushi en lekker vers.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Angelique
5 maart 2026

Na een klacht de gehele bestelling opnieuw gekregen. Super netjes opgelost dank jullie wel!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Angelique. Bedankt voor jouw review. Fijn dat het allemaal goed is opgelost. We hopen jou snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Yashvir
5 maart 2026

Mijn mama had Avocado shushi voor me besteld en ik vond ze heel lekker ik vond ze de vorige toen al lekker.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Yashvir. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Purnima
5 maart 2026

Heerlijke Crispy kip Sushi en lekker vers.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Purnima. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat de crunch chicken roll naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Daphne
3 maart 2026

Dit is echt de lekkerste sushi

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Daphne. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Lisanne
3 maart 2026

Het eten is erg goed en lekker! Ik gaf online fooi en de bezorger gaf aan dat ze dit niet krijgen. Ik gaf hem daardoor alsnog iets maar als dit klopt is dit wel erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Lisanne. Bedankt voor je review. De fooien die online worden gegeven, komen helaas niet direct bij de bezorger terecht. Wij verzamelen deze in een potje dat volledig wordt gebruikt voor teamuitjes en activiteiten voor het hele team. Op die manier profiteert iedereen die meewerkt aan de service. We waarderen het natuurlijk enorm dat je een fooi wilde geven! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Mark en Liza
1 maart 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Mark en Liza. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Ingeborg
27 februari 2026

Heel erg vers, ontzettend lekker, de beste!!! Super vriendelijk en servicegericht. Chapeau en tot volgende keer

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Ingeborg. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Wineke
23 februari 2026

Wij bestellen al jaren bij Kaneda en is altijd top. Gisteren ging er 1x iets mis bij de bestelling, maar dit kwam ook door mijzelf. Er was geen discussie Kaneda loste dit direct op. Complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Wineke. Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles snel is opgelost! We hopen jou weer snel te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Saskia
22 februari 2026

Later bezorgd dan de aangegeven tijd en weinig avocado

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Saskia. Allereerst bedankt voor jouw review. Excuses dat de bestelling te laat aankwam. Wij proberen altijd alle klanten op de hoogte te houden van de status van de bestellingen, helaas was dat bij jou niet gelukt. Wij zullen ook voortaan beter opletten dat we de juiste hoeveelheid in de pokebowls doen. Bedankt voor de feedback. We hopen dat we het de volgende keer goed mogen maken. Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Joke Keijer
21 februari 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Joke. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Tijn
21 februari 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Tijn. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Elies Meijer
19 februari 2026

Super lekker, gyoza lekker warm en prima op tijd!

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Elies. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Saskia
18 februari 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Saskia. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Sergio
17 februari 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Hallo Sergio. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Marja Evers
17 februari 2026
Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Marja. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Eva
16 februari 2026

Heerlijk vers!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Eva. Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda

Am Verkerk
15 februari 2026

Top

Reactie van Kaneda Sushi & Bowls

Beste Am. Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. We hopen jou snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Kaneda